Jeśli prowadzisz firmę, to doskonale wiesz, jak ważne jest posiadanie własnej siedziby. Można powiedzieć, że siedziba jest miejscem zamieszkania Twojego biznesu. To tutaj przychodzą Twoi klienci, aby z Tobą porozmawiać, to tutaj odbywa się zarządzanie biznesem i planowanie jego przyszłości, to tutaj ustalasz i przedstawiasz swoją ofertę.
Podajesz adres swojej firmy dosłownie wszędzie: od dokumentów urzędowych, przez wszelkie reklamy drukowane, spisy i katalogi firm. Bez siedziby nie ma w zasadzie Twojej firmy.
Podobnie jest z adresem internetowym. Może Ci się wydawać, że strona internetowa to dla Twojej firmy odległa przyszłość, ale spójrzmy na fakty. Każda znana marka ma stronę internetową. Każda osoba publiczna ma swoją własną stronę albo bloga. Każdy sklep z markową odzieżą wchodzi w ostatnich latach do internetu. Po co oni to robią? Aby ułatwić klientom dostęp do swoich produktów/usług/informacji.
Dzisiejsze czasy to doba pośpiechu i szybkiej wymiany informacji. Twoi klienci chcą od Ciebie kupić, ale nie będą Cię specjalnie szukać, bo nie mają na to czasu. Praca, dom, dzieci, obiad, popołudniowe aktywności, praca, dom…
wskazówka
Jest taka zasada: jako konsumenci wybieramy to, co jest łatwo dostępne i sprawdzone przez innych. Dlatego, jeśli masz firmę i chcesz zarabiać, musisz zrobić wszystko, aby ułatwić Twoim potencjalnym klientom odnalezienie Twojej firmy. Najprostszym sposobem na to jest własna strona internetowa, czyli Twoja wirtualna siedziba z własnym internetowym adresem (domeną).
Co dla Ciebie mamy?
W naszej ofercie znajdują się przede wszystkim strony internetowe dla firm. Jednak doskonale wiemy, że za każdą firmą stoi człowiek, a każdy człowiek ma inne potrzeby. Z tego względu możemy zaproponować Tobie różne rodzaje "siedzib" internetowych Twojej firmy:
- prostą stronę — internetową wizytówkę firmy,
- rozbudowaną stronę firmową (od kilku podstron wzwyż),
- stronę internetową dla osoby prywatnej,
- blog marki/osoby/firmowy,
- sklep internetowy.
Czego możesz się spodziewać?
W Fenomeno kompleksowo projektujemy strony internetowe. Ogólnie rzecz biorąc, załatwiamy wszystko za Ciebie, bo zdajemy sobie sprawę, że masz dużo obowiązków i mało czasu.
Popatrz, jak może przebiegać nasza współpraca:
- Wykonamy analizę Twojej firmy i Twojej konkurencji. Po co? Po to, aby stworzyć coś dopasowanego do Twojej firmy, do Twojej idei i jednocześnie coś lepszego, niż ma Twoja konkurencja,
- Przedstawiamy Ci makietę strony, która pozwoli zobaczyć Ci wszystkie funkcje strony jeszcze przed wykonaniem projektu. A wszystko to po to, abyś mógł sprawdzić i przetestować co ci się podoba, a co nie i wprowadzić swoje poprawki.
- Uzupełnimy stronę treścią przesłaną przez Ciebie, abyś nie tracił niepotrzebnie czasu na wstępną obsługę strony, tylko zobaczył ją już na gotowo.
- Stworzymy dla Ciebie atrakcyjny projekt graficzny strony głównej i innych podstron, aby zaprezentować Twoją firmę w sposób piękny i przyjazny dla Twoich klientów.
- Przetestujemy Twoją nową stronę, aby mieć pewność, że wszystko działa prawidłowo.
- Bezpłatnie, w ramach realizacji:
- zainstalujemy Twoją stronę na serwerze publicznym,
- służymy informacjami dotyczącymi zakupu właściwej domeny (adresu Twojej internetowej siedziby) i odpowiedniego hostingu,
- wykonamy dla Ciebie krótkie przeszkolenie z obsługi systemu CMS, abyś z łatwością mógł zmieniać teksty i zdjęcia na swojej stronie kiedy tylko zechcesz.
- Na zakończenie możemy podpisać umowę serwisową, dzięki której zyskasz dodatkowy spokój, ponieważ dzięki umowie przedłużysz okres gwarancyjny oraz zapewnisz sobie tańsze usługi związane z aktualizacją strony.
Wycena
Od czego zależy cena realizacji strony internetowej, sklepu lub bloga? Od przewidywanego czasu poświęconego na realizację, od przewidywanej jakości, od przewidywanego tempa realizacji. Wyceniamy nasze strony bardzo elastycznie, biorąc pod uwagę zarówno Twoje oczekiwania, jak i realia branżowe.
Zanim jednak otrzymasz od nas wycenę, zadamy Tobie pytania. Dzięki nim będziemy w stanie precyzyjniej określić, czego od nas oczekujesz, jakie jest Twoje wyobrażenie o przyszłej stronie internetowej (jak ma wyglądać, jakie pełnić funkcje, do kogo jest kierowana…)
Wskazówka
Strona internetowa to inwestycja! Inwestycja, która potrafi szybko procentować, pod warunkiem, że jej realizacja powierzona została odpowiedzialnej firmie, takiej jak na przykład nasza.